Karoliiina

2015-12-31
12:18:19

Årsresumé 2015 i lista

 
 
En repris från förra året

Beskriv året med tre ord.
Svar: Lärorikt

Bästa köpet?
Svar: Emma

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?
Svar: Väldigt många

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: 
Syrran Sara, Annelie, Vanessa, Camilla, Elise och många fler

Vad var din största tabbe 2015?
Svar: Alltså jag har haft många men en stor tabbe har jag inte direkt haft

Har du haft ett förhållande under 2015?
Svar: Nej

Vart reste du under 2015?
Svar:Till massor med stället runt om här i Skåne

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Många där med

Har du blivit bättre på något?
Svar: Nja kanske jag har. Säga ifrån vad jag tycker och tänker

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Alla svek och lögner man har varit med om

Vad var extra bra?
Svar: Man har fått en inblick vem som finns där och inte finns där när man behöver dem

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Alla på teatern. Både på Nils Hlgersson och Svanneholm och på jobbet och många fler

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Svar: Den var svår den.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Det är väldigt mycket

Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Svar: Fått mer jobb men också inom kommunen och här trivs jag

Största framgång på det privata planet?
Svar: Tjänar mer pengar och fått mer erfarenhet

Vem saknade du?
Svar: Många. 

De bästa nya människorna du träffade?

Svar: Får nästan säga Elise, men där är så många nya fina människor som jag har träffat

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Bli färdig min utbildning

Mest stolt över 2015?
Svar: Vågade vara mig själv ännu mer

Högsta önskan just nu?
Svar: Att allt går som jag vill

Tror du 2016 kommer bli lika bra?
Svar: Jag hoppas att det blir bättre

Vad kommer du sakna från 2015?

Svar: Så mycket att man kan inte skriva ner allting

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Resor till Malmö, mat, kläder och mycket mer

Finns det någonting du ångrar med 2015?
Svar: Jadå. Ni skulle bara veta

Blev du kär i år?
Svar: Kan man väl säga

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Svar: 6/6-15. Min födelsedag

Största misstaget?
Svar: Det skulle ni gärna vilja veta, men håller det gärna för mig själv.

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Sagt ifrån vad jag tycker och tänker utan att skada någon

Och så slutligen; dina planer inför 2016?
Svar: Jag kommer noga ta dagen som den kommer och sen utgå efter de

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Svar: Var dig själv och känn efter vad du tycker och tänker och låt ingen styra och ställa för dig

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016?
Svar:
Number one

Hur tror du 2016 kommer bli?
Svar: Ingen aning. Är ingen tankeläsare men jag hoppas på ett gott nytt år

Vilka förändringar kommer du göra inför 2016?
Svar: Jag tar en dag i taget och ser och känner efter

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var med 2/3 av mina systra och bara va. Men känner jag mig själv så ska jag försöka fira min födelsedag 2 gånger nästa år. En med familjen och en med mina underbara vänner.

 

Tack för i år och hoppas att vi hörs och ses nästa år också. Och bloggen tack för i år. En trogen kamrat som få stå ut med mycket.
Pussssss Karro

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: